ساجد

ساجد

اگه ایمیل داشتم!!!

سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۲۸ ب.ظ

روزی شخصی برای آنکه آبدارچی مایکروسافت شود. به آن شرکت رفت به او گفتند: خوب برای نمونه اینجا رو تمیز کن آن شخص آنجا را تمیز کرد. مسئول مایروسافت هم گفت: خوبه شما استخدامید. از فردا می تونید بیاید سرکار خوب حالا آدرس ایمیلتون رو بدهید تا فرم های مربوطه رو براتون بفرستیم آنشخص گفت آخه من که تو خونه کامپیوتر ندارم در نتیجه ایمیل هم ندارم. مسئول مایکروسافت گفت: خوب کسی که ایمیل نداره یعنی وجود خارجی نداره و کسی که وجود خارجی نداره در نتیجه نیازی هم به شغل نداره متاسفم.
آن شخص با پول هایی که داشت رفت و گوجه فرنگی خرید. و آن ها را به در خانه ها برد و به دو برابر قیمت فروخت. سپس با آن پول گوجه فرنگی بیشتری خرید. و توانست آنها را هم بفروشد. کم کم برای خودش یک گاری گرفت. و کارش را رونق داد تا آنکه به بزرگترین خرده فروش آمریکا تبدیل شد.

کم کم تصمیم گرفت اوضاعش را سروسامان دهد. رفت به شرکت بیمه و تقاضای بیمه عمر کرد. کارمند بیمه به او گفت خوب شما آدرس ایمیلتون رو به من بدید تا فرم ها را برتون بفرستم. آن شخص گفت من ایمیل ندارم. کارمند بیمه گفت خوب می دونید اگه شما ایمیل می داشتید الان کجا بودید.

آن شخص گفت: آره آبدارچی مایکروسافت بودم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۷
ساجد موسی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی