ساجد

ساجد

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

خلاصه

چالشی که تمام شرکت ها در محیط کسب و کار به شدت در حال تغییر با آن روبرو هستند ماندن در رقابت به منظور حفظ و در صورت امکان گسترش سهم خود در بازار است.
روشهای توسعه نرم افزاری سنتی انعطاف ناپذیرند و در پاسخ به درخواست مشتری تهاجمی شکست خورده اند. در مقابل، روش های سریع نرم افزاری، مجموعه ای از روش ها است که اجازه تطبیق سریع نیازهای توسعه محصولات مدرن را می دهد. گرچه ارزش روشهای چابک به خوبی برای تیم های عددی کوچک اثبات شده است، سوال پژوهش در این کار به منافع حاصل از روش چاک در پروژه های بزرگ میپردازد.
با استفاده از این مقاله، مدارک توسط تجزیه و تحلیلهای یک مطالعه موردی ارائه شده است که در آن روش توسعه چابک نرم افزاری بهتر از روش سنتی بوده، در پروژه های بزرگ نیز چنین است. پیشرفت در کیفیت و بر روی درک مشتری از محصول نهایی مشاهده می شود، در حالی که روش های چابک حتی در اواخر پروژه اجازه تغییرات مورد نیاز را می دهد. در همان زمان، ساختن ارتباط بهتر و همکاری در تیم به عنوان یک نتیجه از زیر شیوه های چابک، منجر به این میشود که روابط بین اعضای تیم راافزایش داده و معیارهای رضایت کارمند را بهبود میبخشد.

کلمات کلیدی: روش های چابک، پروژه های بزرگ و توزیع شده؛ پوسته پوسته شدن چابک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۴ ، ۱۹:۱۲
ساجد موسی زاده